Thursday, October 26, 2006

Jag försöker spela djup



Mannen jag frågade om eld gav mig eld med röksuget i ögonen. Jag hade bara astma så jag rökte halva, letade efter honom och gav honom halva. Jag sa lungt, lungt. Somnade på tåget och var halvvägs tillbaka till stan när jag vaknade. På jobbet säger dom ibland NSF istället för SNF och det är kul.

Jag hatar att det här är tredje gången jag försöker skriva här. Jag hade skrivit saker jag behövde ha kvar. Tyvärr. Sjukt att jag precis innan råkade ta bort en film jag ville se. Kanske straffar mig datorn. Kanske måste jag sova mer regelbundet, kanske måste jag springa bort ett bekymmer. Stormen kommer hit. Det vet jag. Jag drar till London, hälsar på fin. Jag säger upp mig. Jag söker nytt jobb. Jag lappar byxor, jag lär mig rappa. Jag säger upp mig. Och det är kul.

Sämsta inlägget.

Så där låg den och darrade, en jävla daggmask. Såg lika äcklig och ynklig ut som en människa. Pingviner på armen ska jag tatuera, finns inga bättre djur så. Jag skulle vilja ingenting. Jag klarar det här, hålet i ryggan gör att jag slipper gå hungrig.

Fan, jag är på riktigt arg över att båda mina inlägg innan försvann.
Och det är kul.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home