Friday, October 13, 2006

bullshitmyass

Det är inte förrän nu jag förstår hur förhastad
jag är i det jag tänker. Jag ber om ursäkt för
det, jag är skum på det sättet. Ibland.
Du lärde mig mycket och du fortsätter med
det trots att vi inte har någon kontakt.
För jag vet att du inte ens kommer läsa
det här, men du ska veta att jag skulle
vilja att du fick reda på att jag tycker
du är bra, oavsett. Jag minns dig som bra.

Jag har andra perspektiv på saker
nu, jag förstår dig bättre. Ursäkta mig, jag
skulle vilja göra om allt om jag kunde, ända
från allra första början, men det är inte första
gången jag känner så. Jag vet att du klarar
dig hursomhelst, starkare människa får
man leta efter med en tidsmaskin.
Ta väl hand om dig, återigen.
Vi kanske ses någongång, jag lovar att titta bort.
Men inte ner.

Jag vet att det här inte går att rädda och för
första gången har jag inget intresse av det.
Det är synd. Lika synd som vanligt, men
det är okej.

Tack för allt, inklusive den tiden vi inte fick.
Ha det bra min vän, ända tills tiderna tar slut.
Hej.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home